Aliağa Aile Avukatı

Aliağa'da aile avukatlığı hizmeti almayı düşünen kişiler, Aliağa aile avukatı araştırmalarını sürdürüyor.

Bir süre beraber yaşayan ve daha sonra evlilik kararı alan çiftler, bu aşamada birbirlerini hiç bırakmayacaklarına dair söz verirler. Evlilik hayatında yaşanan bazı problemler, bu sözlerin tutulmasını zorlaştırmakta ve çiftler ayrılık kararı alabilmektedir. Çiftlerin boşanma kararı almasının ardından boşanma işlemlerinin tamamlanması için Aliağa aile avukatına ihtiyaç duyulmaktadır. Çiftlerin birbirleriyle anlaşarak boşanma kararı alması, boşanma davalarının hızlı şekilde sonuçlanmasına yardımcı olmaktadır. Çiftlerin bu süreçte nafaka, tazminat, mal paylaşımı ve velayet gibi konularda anlaşması sağlaması, boşanma davasının da kısa süre içinde sonuçlanmasına yardımcı olur. Eğer çiftler boşanmak için anlaşamadıysa ve çiftlerden biri boşanmak istemiyorsa, bu kez boşanma davası çekişmeli hale gelir ve süreç uzar.

Boşanma davalarında gündeme en çok gelen konular çocukların velayeti ve maddi - manevi tazminat olmaktadır. Yaşı küçük çocuklarda velayet, eğer olağanüstü durumlar yoksa genel olarak anneye verilmektedir. Çocukların yaşları büyükse bu kez velayet davaları açılarak velayet sorunu karara bağlanır. Evlilik sürecinde çalışmayan kişilerin, boşanma sonrasında yaşamına devam edebilmek için nafakaya ihtiyacı vardır. Bu nedenle boşanma davalarının sonunda nafaka talepleri de sonuçlandırılır. Nafaka talepleri, kişinin kendi geçimini sağlaması için, çocuğun bakımı ve büyütülmesi için ve eşlerden birinin mağdur olmaması için gerçekleştirilir. Hakim, bunları göz önünde bulundurarak nafaka konusunda karar verir.

ALİAĞA AİLE AVUKATI

Mal paylaşımında ise çiftlerin evlilik sürecinde aldığı tüm eşyalar eşit olarak paylaşılır. Parayı kimin verdiği ve eşyanın kimin olduğu konusunun mahkeme nezdinde herhangi bir önemi yoktur. Aliağa aile avukatı, bu süreçte mal tespiti gerçekleştirdikten sonra mahkemeye sunar ve malların bölünmesine karar verilir.

Siz de çalışmalarımızla ilgili bilgi almak için “AVUKATA SOR” ya da “İLETİŞİM” sayfalarını kullanabilir, talebinize uygun yanıt alabilirsiniz. Bizimle WhatsApp üzerinden iletişim kurabilir, aklınıza takılan sorulara yanıt alabilirsiniz.