Balçova Aile Avukatı

İzmir avukat olarak Balçova aile avukatı hizmeti vermeye devam ediyoruz.

Evlilik kararının ardından evlenen ancak evlilik sürecinden memnun olmayan, yaşadıkları problemlerin çözümü için ayrılık kararı alan kişiler, aile avukatı araştırmaya devam ediyor. Çiftlerin boşanması için avukata ihtiyaç duyulmakta, avukatlar hem taraflarının haklarını korumakta hem de boşanma için protokol hazırlayabilmektedir. Balçova aile avukatı sayesinde çiftlerin boşanma süreci daha hızlı iletlemekte, nafaka, tazminat, mal paylaşımı ve velayet gibi konularda anlaşma zemininin aranması sağlanıyor. Eğer çiftler anlaşmalı boşanmayı düşünüyorsa avukat tarafından hazırlanan protokol ile çiftlerin boşanması hızlı şekilde gerçekleşebiliyor. Eğer çiftlerden biri boşanmayı düşünmüyor ya da anlaşmalı boşanma yolunu tercih etmiyorsa bu kez boşanma davası çekişmeli boşanma davasına dönüşebiliyor.

BALÇOVA AİLE AVUKATI

Boşanma davalarında en çok çocukların velayeti ve maddi - manevi tazminatlar konusunda sorunlar yaşanıyor. Çocuğun yaşının küçük olması halinde, eğer annenin büyük bir kusuru yoksa velayet anneye veriliyor. Çocukların yaşları büyükse bu kez velayet davası açılarak çocukların geleceklerine karar veriliyor. Evlilik sürecinde çalışmayan kişinin boşanma davası sonucunda hayatını devam ettirebilmesi için nafakaya ihtiyaç duyulur. Boşanma davalarında hakim, çocuğun bakımını gerçekleştirecek olan kişinin mağdur olmamasını dikkate alarak nafaka konusunu karara bağlamaktadır.

Boşanma sürecinin sonunda, eğer çiftlerden birinin haklarından feragat etmesi gibi bir durum söz konusu değilse evlilik sürecinde alınan tüm eşyalar ikiye bölünür. Evlilik sürecinde parayı kimin verdiği ya da eşyanın kimin olduğu önemli değildir. Balçova aile avukatı, mal tespitinin ardından paylaşımı yapılacak olan eşyalarla ilgili mahkemeye bilgi sunar.

Siz de Balçova aile avukatı ile iletişime geçmek için “AVUKATA SOR” ya da “İLETİŞİM” sayfalarını kullanabilir, talebinize uygun yanıt alabilirsiniz. Bizimle WhatsApp üzerinden iletişim kurabilir, aklınıza takılan sorulara yanıt alabilirsiniz.

Balçova Avukat olarak, size UZMANLIKLARIMIZ çerçevesinde bilgi vermekten memnuniyet duyacağız.