Aliağa Boşanma Avukatı

Aliağa'da boşanma kararı alan çiftler, boşanma davalarına bakan avukatları araştırmaya devam ediyor.

Birbirlerini severek evlenen çiftler, bir süre sonra ayrılık kararı alabilirler. Çeşitli sebeplerle çiftler boşanmaya karar verebilir ve hayatlarına tek başlarına devam etmek isteyebilir. Bu gibi durumların ardından çiftlerin mahkeme yoluyla boşanması gerekir.

Boşanma davaları anlaşmalı ve çekişmeli olmak üzere ikiye ayrılır. Eğer iki taraf arasında anlaşma olursa, davalar kısa süre içinde sonuçlanır. Bu sayede iki taraf da mahkemede çok fazla vakit kaybetmeden yollarını ayırır. Eğer taraflardan biri ya da ikisi anlaşmalı boşanmayı düşünmüyorsa, bu kez boşanma davası çekişmeli boşanmaya dönüşür. Aliağa boşanma avukatı, 2 tarafın uzlaşması için de gerekli desteği verir ve çiftlerin bu süreçte en az şekilde zarar görmesi için çabalar.

ALİAĞA BOŞANMA AVUKATI

Avukatlar, boşanma davalarında tarafı oldukları kişinin menfaatlerini koruyarak kişinin haklarını alabilmesini sağlar. Avukatlar, boşanma davasında kendi tarafının haklılıklarını ve karşı tarafın haksızlıklarını hukuki olarak dile getirir. Aliağa boşanma avukatı; nafaka, mal paylaşımı, tazminat gibi unsurlarda da taraf olduğu kişinin haklarını korur. Aliağa boşanma avukatı, boşanma davası başladıktan sonra davanın en iyi şekilde yönetilmesi için araştırma yapar ve haklılığını belgelerin yanı sıra tanıklarla kanıtlar.

Boşanma davası açıldıktan sonra çiftlerin arasında şiddetli geçimsizlik olup olmadığı, aldatma gibi durumların olup olmadığı, psikolojik rahatsızlıklar ve buna benzer hususlar da dikkate alınıyor. Avukat aracılığıyla nafaka talepleri, eğer çocuk varsa velayet hakkı talebi, tazminat talebi ve buna benzer birçok talepler de dile getirilerek taraf olunan kişinin hakları korunuyor.

Aliağa boşanma avukatı

Eğer çiftler anlaşmalı boşanmaya karar verirse, iki tarafın avukatı görüşerek bir protokol hazırlıyor. Bu protokole imza atan çiftler, mal paylaşımı, velayet, tazminat ve buna benzer konular üzerinde anlaşma sağlıyor. Çekişmeli davalarda ise avukatlar süreci hızlandırarak davanın bir an önce sonuçlanmasını sağlıyor.

ALİAĞA BOŞANMA AVUKATI ÜCRETİ (FİYATI)

Aliağa boşanma avukatı arayan kişilerin en çok merak ettiği konular arasında da Aliağa boşanma avukatı ücreti ve Aliağa boşanma avukatı fiyatı yer alıyor. Aliağa boşanma avukatı ücreti, davanın anlaşmalı ya da çekişmeli olmasına göre değişebiliyor. Anlaşmalı boşanma davalarında süreç kısa olduğu için ücret daha düşük olurken çekişmeli davalar daha uzun sürdüğü için avukatlık ücreti artabiliyor.

Bizimle iletişime geçmek için “AVUKATA SOR” ya da “İLETİŞİM” sayfalarını kullanabilir, talebinize uygun yanıt alabilirsiniz. Bizimle WhatsApp üzerinden iletişim kurabilir, aklınıza takılan sorulara yanıt alabilirsiniz. Aliağa Avukat olarak, size UZMANLIKLARIMIZ çerçevesinde bilgi vermekten memnuniyet duyacağız.