İzmir İş Mahkemesi Avukatı

İzmir Avukat olarak İzmir iş mahkemesi avukatı hizmetini kişilere ve kurumlara sunuyoruz.

İş hukuku alanında birçok düzenleme yer alır. Bu düzenlemeler işçilerin haklarını ve işçilerle işverenler arasında olabilecek uyuşmazlıkları düzenler. İşverenin işçilere davranmasıyla alakalı her türlü durum iş hukuku sayesinde düzene kavuşur. Bunun yanı sıra devlet kurumlarında çalışan kişilerin hakları da bu kapsam içerisine girmektedir. İş hukuku oldukça kapsamlı bir alandır. Bu alanda iş davalarının görülebilmesi için uzman bir avukata ihtiyaç duyulur. Uzman avukatlar eşliğinde davaların görülmesi son derece önemlidir. İş davalarında özellikle davacının dilekçesinde belirttiği talepler dikkate alınır. Avukatlar tam olarak bu noktada işçilere haklarını hatırlatır. Hukuki hakların arayışına girilebilmesi için dava dilekçesinin verilmesi gerekir. İşçilerin veya işverenin almak istediği tazminat ücreti dava dilekçesinde net olarak belirtilmesi gerekmektedir.

İzmir iş mahkemesi avukatı sayesinde işlemler daha iyi bir şekilde ilerleyebilir. Özellikle iş davalarının hukuki bilgi olmadan ilerlemesi olumsuz sonuçların görülmesine neden olabilir. Hukuki bilgi olmadan bu işlemler yürütülürse hak kaybına neden olunabilir. Dolayısıyla dikkatli olmak gerekir. İş hukuku aynı zamanda yasal olarak mevzuata göre ilerler ancak Yargıtay kararları da etki edebilir. Avukatların yalnızca belli bir alanda bir dava alma zorunluluğu yoktur. Özellikle belli bir alandan alma mecburiyeti olmadığı için kişilerin araştırma yapması gerekir. Avukatlar her dalla alakalı dava alabilme hakkına sahiptir. Avukatın hangi alandan dava alacağı avukatın tercihine kalmış bir durumdur. Her konuda olduğu gibi iş hukukuyla alakalı alınan davalar için belli bir bilgi ve tecrübenin olması gerekmektedir.

İZMİR İŞ MAHKEMESİ AVUKATI

İş hukuku alanında uzmanlığı olan avukatlar bu alanda hizmet verebilir. Bu davaları doğru bir şekilde yürüten avukatlara danışarak vekillik hizmeti alınabilir. Sizin sorununuza çözüm olarak ön plana çıkabilecek avukatlar bellidir. İş davalarında uzman avukatlardan hizmet alınırsa maddi ve zaman kaybının önlenmesi mümkün olacaktır. İş mahkemesi avukatları kanunlarla alakalı tüm halleri güncel olarak takip etmektedir. Ayrıca davanın niteliklerine göre tüm belgeleri en iyi şekilde yerinde kullanabilir.

İş hukuku alanında uzmanlaşan avukatlar bu alanda hizmetlerini sunmaktadır. Dava süresince avukatlar her türlü durumu takip etmektedir. Herhangi bir davayı aldığı zaman davayla alakalı Yargıtay kararlarını takip eder. Bunun yanı sıra mahkemelerin benzer durumlara karşı nasıl hüküm kurduğu gibi konuları bilir. Davacının ve davalının dava süresince sunduğu belgelerle birlikte nasıl bir hak talep edeceğine ilişkin öngörülerini bildirir. İş mahkemesi avukatları sayesinde kişiler etkin bir hizmet alabilmektedir. Özellikle kişilerin bunun gibi davalarda hukuki destek alması gerekmektedir. Avukatlar dava süresince sizi mahkemede temsil edebilir. Mahkemede temsil edileceği zaman kişilerin hak kaybı yaşaması oldukça zor hale gelir. Sizde iş mahkemesi avukatları arasından uzmanlaşan ve işinde görevlerini yerine getiren avukatlardan hizmet alabilirsiniz. Alacağınız hizmetler sayesinde herhangi bir olumsuz durum yaşamazsınız.

İŞ MAHKEMESİ AVUKATLARI HANGİ DAVALARA BAKABİLİR?

İş mahkemesi avukatları birçok konuya bakabilir. İş dünyasında haksız bir şekilde işten çıkarmalar söz konusuysa avukatlar bunun hakkına dava açabilir ve işlem yapabilir. Bunu yanı sıra iş yerinde sürekli olarak psikolojik şiddet gören kişiler avukatlara başvurabilir. İşçilik haklarının bir türlü kullandırılmaması gibi konularda avukatlar kişilere hizmet verebilir. Bunun dışında iş davası avukatları şunlara bakabilir;

• İş yerinde meydana gelen kazalar
  • İşveren tarafından işçilere eksik ödeme yapılması
  • İş sözleşmesine aykırı durumlar
  • İşçilik haklarının kullandırılmaması

Bunun yanı sıra işverene kesilen para cezaları konusunda da işlemler yapılabilir. İş davalarında avukatlarla birlikte işlem yapmadan önce konusunda uzman olan avukatlardan hizmet almak gerekir. Avukatlar bunun gibi konularda uzlaşma yoluna gidilmezse dava açabilmektedir. Avukatlar bunun gibi davalarda duruşmaları takip eder ve açılan davaya cevap verir. Bununla birlikte dava dosyasındaki gelişmeleri takip eder. Davanın sonuçlanmasının ardından karara itiraz yolu görünebilir. Avukatlar karara itiraz etmek için üst yargı kollarına durumu taşıyabilir ve yerine getirilmesi gereken işlemleri yapabilir. İş davası avukatları, müvekkillerinin isteği halinde iş sözleşmesinin hazırlanması gibi konularda hizmet verebilir. Avukatlar aynı zamanda iş hukukuyla alakalı kişilere danışmanlık hizmetleri de vermektedir. Kişiler aklına gelebilecek tüm sorularını avukatlara yönelterek danışmanlık hizmeti alabilir.

İş Mahkemesi Avukatı Zorunlu Mu?

Diğer hukuk alanlarında oluğu gibi iş hukukunda da mevzuatların bilinmesi ve Yargıtay kararlarına hakim olmak gerekir. Bu nedenle her türlü bilgiyi alan ve takip eden avukatlara ihtiyaç vardır. Yasaya hakim olan avukatlardan hizmet alınması ve işlemlerin avukatlar tarafından ilerletilmesi oldukça önem taşır. Bunun gibi süreçlerde kişiler dava açmak isterse kendi başına bu süreci ilerletemeyebilir. Özellikle yalnızca birkaç yerden bilgi alarak nasıl haklarının olabileceğini bilen kişiler bunun sürdürülemeyecek olmasını anlaması çok sürmez. Kişiler uğramış olduğu haksızlık konusunda nelerin talep edilmesi gerektiğini tam olarak bilemeyebilir. Ayrıca açılan davanın sürekli olarak takip edilmesi dava süreci boyunca kolay olmayabilir. Bu nedenle iş mahkemesi avukatını tutmak gerekebilir.

Davacılar hangi haklarını talep edebileceğini avukatlar tarafından öğrenebilir. Bu öğrenme sürecinin ardından kişiler davada iddialarını güçlendirerek sunabilir. Avukatlarla birlikte bu konuda detaylı olarak bir konuşma yapılabilir. Kişiler dava dilekçesinde belirtmiş olduğu durumları ispatlamak durumundadır. Aksi halde açılan dava kaybedilebilir. Ayrıca dava açmak isteyen kişiler kanuna göre dilekçe hazırlamaları gerekir. Bunun gibi kurallar bilindikten sonra hukuki tecrübesi olan avukatlardan hizmet alınabilir. İş hukuku avukatına yönelerek bunun gibi adımları başarılı bir şekilde yerine getirebilirsiniz. İş mahkemesi avukatıyla dava açabilirsiniz. Yasal olarak dava açılması için illa avukatın tutulması zorunlu değildir. Ancak iş davalarında bazı konular için uzmanlık gerekir. Özellikle hak düşürücü bir adım atıldığı zaman bunun geri dönüşü olmayabilir. Kişiler çok ciddi hak kayıplarını yaşayabilir. Kısacası iş mahkemeleri avukat aracılığıyla sürdürülürse hukuki kayıplar ortaya çıkmaz.

İzmir İş Mahkemesi Avukatı Ücretleri

Avukat ücretleri davaya göre değişiklik göstermektedir. Her davanın konusu ve süreci aynı olmayabilir. Ayrıca tarafların nasıl bir ekonomik durumunun olduğuna göre ücretler değişiklik gösterebilir. Dava açacak olan kişinin avukatına danışmak istediğinde belirli bir vekalet ücretini ödemesi gerekmektedir. Bunun için daha önceden bir sözleşme imzalanır. Davaların değerinin ne olduğu ve davanın özellikleri ücretlerin belirlemesinde rol oynayabilir. Dava sonucunda elde edilen tazminatların belirli bir kısmı avukatlara ödenebiliyor. Kanunlara göre avukatlar dava çıkan değerden en fazla %25 oranında bir hak talep edebilmektedir. Bu belirtilen oran maksimum limittir ve daha yükseği talep edilemez. Avukatlar içinde bulunduğu duruma göre %!5 veya 20 oranlarıyla anlaşma yapabilmektedir.

İzmir İş Hukuku Danışmanlık

Hukuk büroları üzerinden istediğiniz konu hakkında danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. Alacağınız hizmetler sayesinde aklınızda herhangi bir soru işareti kalmaz. Hukuk bürolarından iş hukukuyla alakalı ve içinde bulunduğunuz durumla alakalı bilgiler alabilirsiniz. İş davası avukatlarıyla görüşmek için avukat danışmanlık ücretini ödemeniz gerekmektedir. Ayrıca danışmanlık hizmetini almak için ofise gitmenize gerek kalmayabilir. Online olarak hizmet veren hukuk bürolarından faydalanabilirsiniz. Sözlü veya yazılı olarak danışmanlık hizmeti alabilir ve istediğiniz işlemleri yapabilirsiniz.

Bizimle iletişime geçmek için “AVUKATA SOR” ya da “İLETİŞİM” sayfalarını kullanabilir, talebinize uygun yanıt alabilirsiniz. Bizimle WhatsApp üzerinden iletişim kurabilir, aklınıza takılan sorulara yanıt alabilirsiniz. İzmir Avukat olarak, size UZMANLIKLARIMIZ çerçevesinde bilgi vermekten memnuniyet duyacağız.